طایفه بادکی متعلق به همه شما ست
طایفه بادکی متعلق به همه شما ست
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

هدفم از ایجاد چنین وبلاگی پرداختن به سبک زندگی ، گفتمانهای حاکم در دوره های مختلف تاریخی ، ایین ها و اداب و رسوم ، ادبیات ، اشعار و ورزشهای سنتی و مواردی از این دست در خصوص فرهنگ و فضای عمومی سرزمین آباء و اجداد طایفه بادکی  خواهد بود که هر از گاهی بدانها خواهیم پرداخت . با ارائه نظرات خویش یاریگر ما باشید .
همچنین دوستانی که مایل به لینک سایتشان در این وبلاگ هستند، در نظر داشته باشند که تنها سایت هایی که به لحاظ محتوی و مضمون با این نوشته ها سنخیتی داشته باشد در پیوندهای وبلاگ قرار خواهد گرفت.
این وبلاگ متعلق به همه است اینجانب تا این اندازه که از عهده ام بر آمده این وبلاگ را راه اندازی کردم و تمام مواردی که نوشته شده از کتب های معتبر و افراد قدیمی طایفه بادکی ذکر شده است و در این وبلاگ بیان شده است ودر آینده نزدیک شجره نامه تمامی افراد طایفه بادکی که گرد آوری شده است در این وبلاگ به ثبت خواهد رسید و از تمامی صاحب نظران و دوستان گرامی و اساتید این خواهش را داریم که در گرد آوری و حقایق تاریخی این طایفه بزرگ و سرشناس در استان فارس که مظلوم واقع شده است ما را کمک و یاری فرمایند که بتوانیم این قوم و این طایفه را بیشتر به نسل جدید و جامعه بشری معرفی نماییم . منتظر قدوم شما عزیزان هستیم . یا علی مدد .
با سپاس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: